2 GB limit cd...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 10 Lip 2002, 09:00:13 CEST

On Tue, 9 Jul 2002, Marcin Jurczuk wrote:

> Tak wlasnie zrobilem :-)
> Rzeczywiscie system obsluguje pliki > 2 GB mozna je tworzyc ..zastanawia
> mnie tylko bbrak supportu z poziomu aplikacji typu ncftp..pomiedzy
> maszynami *BSD zarowno ftp'y jak i inne softy widze poprawnie rozmair
> pliku...

I dlatego ten 2.4-pack jest tak bardzo osobno.
Poprostu trzeba teraz wychwycic aplikacje, ktore wymagaja
przebudowania. I juz widac ze taki ncftp taka aplikacja jest.
Sprobuj go przebudowac w srodowisku Ra+2.4pack i podac efekty.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-