Tryb single

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 10 Lip 2002, 09:23:07 CEST

> owszem jest male iso bagginsa w katalogu people -- zaoszczedzi szukania
> btw. po co od razu taka armate na prosty problem .. o ile nie masz
Powinienem dodac "lub" miedzy dwa zdania. Ale to chyba oczywiste.

> tyle ze przy innych "produkcjach" mozesz sie naciac na np stary kernel ktory nie rozumie "lekko zmienionego" ext2. Ja osobiscie lamalem swego czasu glowe
> przy Pocket Linux'ie (skadinad bardzo fajnej rzeczy). Przy dyskietkach prowizorki z PLD raczej wszystko jest tej samej generacji wiec zycze powodzenia.
To fakt. Ostatnio probowalem zainstalowac kernela 2.4.18 na reiserfs 3.5 i
sie lekko zdziwilem.

BTW. moglbys zawijac linie? U mnie widac ale gdzie indziej chyba jest kiepsko.

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \