procmailrc

Piotek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w bimber.pl
Śro, 10 Lip 2002, 10:36:15 CEST

Witam szanownych grupowiczów ;)

      Mam  problem  z  .procmailrc,  dokładniej  z  regułką,  żeby nie
      dostawac  powiadomienia  smsem  o  nowej  poczcie  na  liście, a
      dostawać  o  normalnych  mailach..  Przeczytałem  man  procmail,
      procmairc i procmailex i doszedłem tylko do czegoś takiego:

:0 * ^To:.*pld-users-pl w pld.org.pl.* /dev/null

:0
*    !^FROM_DAEMON
|   /usr/local/skrypty-sms/sms   604123456
"$SMS_MAILADDR" "$SIZE" "$NEW_SUBJECT"

No  i  nie  działa  :)  tzn  dostaję powiadomienie o wszystki co mam w
skrzynce..  "c"  nie  daję,  bo procmail dostaje już kopię wiadomości.
Błąd  jest  pewnie  z  kropkami/gwiazdkami,  w  niektórych przykładach
widziałem,  ze przed kropką dawano "\" ale to mi tez nie pomogło. Może
ktoś powiedziec gdzie tkwi błąd? TIA

Pozdrawiam
Drozdo

--