Galeon...

ja pieldi w skrzynka.pl
Śro, 10 Lip 2002, 17:45:30 CEST

On Wed, Jul 10, 2002 at 01:10:59PM +0200, Bartosz Jakubski wrote:
> ... zawsze po dłuższym użyciu przy zamykaniu się wykrzacza (Segfault),
> co powoduje, że zawsze przy ponownym uruchamianiu się pyta, czy
> odtowrzyć sesję (strasznie denerwujące).
>
> galeon-1.2.5-1
> mozilla-1.0-7

U mnie Galeon też się wykrzacza, ale w troszkę innym miejscu. Otóż
jeśli go zamykam, a są jakieś zakładki otwarte, to się kończy
segfaultem... też mnie to denerwuje i nie wiem co poradzić :/ .

Aha, wcześniej miałem starszego Galeona i Mozillę, i działało OK.
Dopiero po upgradzie coś takiego się zrobiło... I nie, nie będę
czyścił ~/.mozilla i ~/.galeon, bo nie chce mi się później wyklikiwać
na nowo ustawień :-P.

mozilla-1.0-1
galeon-1.2.5-1