kdm

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 11 Lip 2002, 13:43:50 CEST

> Szczerze mówiąć nie :) Ale może rzut oka na /etc/X11/kdm/Xsession coś ci
Nie ma takiego pliku ;]

> PREFERRED=KDE
To pomoglo - dzieki

> Szczerze mówiąc chciałbym zobaczyć jakąś specyfikację jak działa
> podnoszenie X, zarówno przez .dm jak i startx... bo mam wrażenie że to
> jest trochę niespójne :(
Najwyrazniej kdm ignoruje istnienie ~/xinitrc. Jednym slowem calkowita
dowolnosc.

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \