logrotate/squid

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 12 Lip 2002, 10:13:51 CEST

On Fri, 12 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> To coś bardziej zakręconego... u mnie rotacja działa ale nie kompresuje
> access.log.1 i mi się skrypty do statystyk wywalają :(

Swój problem namierzyłem, modyfikowałem /etc/logrotate.d/inn,
no i zrobiłem błąd. Swoją drogą ciekawe że jak jest 'duplicate entry'
w jednym z plików /etc/logrotate.d/* to cały logrotate się nie wykonuje.
Po poprawieniu 'inn' logrotate się wykonuje, natomiast teraz cron pisze
do mnie tak:

Subject: Cron <root w orion> /bin/run-parts /etc/cron.daily

2002/07/12 01:02:04| parseConfigFile: line 857 unrecognized: ':'

Nijak nie mogę dojść gdzie jest ta linia 857?? :((
Po dodaniu wszystkich linii w logrotate.conf i /etc/logrotate.d
wyszło że jest ich niewiele pond 300! :(
pzdr
Stacho Pal