message/partial - czym to połączyć

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 12 Lip 2002, 16:00:31 CEST

On Fri, Jul 12, 2002 at 03:42:46PM +0200, Radosław Kintzi wrote:

> Właśnie wysłałem sobie do domu, kilka ważnych dokumentów za pomocą
> OutLooka. Szczęśliwy już mam odpalać xpdfa, a tu się okazuje,
> że zamiast jednego listu z załącznikami mam ich 8 i każdy ma w
>
> Jak to teraz połączyć do kupy?
<cite>
poldek> desc mpack-1.5-7
Programy mpack i munpack służą do kodowania i dekodowania
(rekursywnie) plików binarnych w formacie MIME (Multipurpose Internet
Mail Extensions) poczty elektronicznej. Dla zachowania kompatybilności
program munpack także potrafi dekodować listy w formacie
split-uuencoded.
Za pomocą programu mpack można łatwo (z linii poleceń) wysyłać pliki
pocztą.
</cite>

--
Artur Frysiak