klopoty z wxGTK

artis@linux.bielsko.pl artis w linux.bielsko.pl
Sob, 13 Lip 2002, 14:29:40 CEST

Witam.

Jestem ciekawy czy komukolwiek dzialaja pakiety z serii wxwindows znajdujace sie w RA..
jak na razie nie jestem w stanie namierzyc problemu u mnie alegeneralnie przy recznej kompilacji
-- na piechote bo oczywiscie Makefile sa do d.. i raczej nie nadaja sie do testowania
wywala czasto bledy ze nie ma jakiegostam *.h -- w koncu po obejsciu tego -- ale
to tez roznie bywa czasami sie kompiluja examples z wxGTK-examples a inne nie ... zalezy chyba
od przykladu ... No ale zlonkowac to sie juz kompletnie nie chce nic ..
kilkal ekranow unresolved symbols i ty wszystko ,..

oczywiscie mam odpowiednie -L i -l w sciezce do gcc przy tej mojej recznej kompilacji
prob dokonywalem na gcc2.95
dodam tylko ze na tym samym gcc pod debianem nie ma zadnych probleoe
btw. jezeli ktos wie co jest nie tak to prosze o podpowiedz -- a jezeli jest skopane w dystrybucji
to tez milo by bylo wiedziec ;)

na razie zaciagam zrodelka z wxwindows.org

"Unix jest prosty i logiczny, ale dostrzec i zobaczyc jego prostote moze tylko geniusz (a przynajmniej programista)" - Dennis M. Ritchie
artis w linux.bielsko.pl
registered Linux User no 207289
ICQ 112709838