Sprzęt

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 13 Lip 2002, 23:35:16 CEST

Jak wygląda obsługa sprzętu w PLD? Niedługo będę miał nowy komputer i planuje
zainstalować PLD. Czy takie elementy jak:

skaner: Mustek 1200 CU+
karta graficzna: ATI 3D Rage Pro (taką mam na razie)/ATI Radeon 7500/ATI
Radeon 8500 (a nad takimi się zastanawiam)
drukarka: DeskJet 420
karta telewizyjna: Fly Video 3000 (tu się dopiero zastanawiam)
karta dźwiękowa: zintegrowana na płycie Gigabyte GA-7VRXP (jakiś Creative)
nagrywarka: Lite-on 40/12/48 (to jest chyba standardowe)
karta sieciowa: Realtek 8139 (to chyba też, ale piszę dla porządku)

będą działały bez problemu (zostaną wykryte i mają odpowiednie sterowniki w
PLD)? Jak nie to sam skonfiguruje, ale chciałbym wiedzieć czego mam się
spodziewać.

Tomek