Sprzęt

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 14 Lip 2002, 00:11:21 CEST

Dnia Sat, 13 Jul 2002 23:35:16 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Jak wygląda obsługa sprzętu w PLD? Niedługo będę miał nowy komputer i
> planuje zainstalować PLD. Czy takie elementy jak:
>
> skaner: Mustek 1200 CU+
> karta graficzna: ATI 3D Rage Pro (taką mam na razie)/ATI Radeon 7500/ATI
> Radeon 8500 (a nad takimi się zastanawiam)
> drukarka: DeskJet 420
> karta telewizyjna: Fly Video 3000 (tu się dopiero zastanawiam)
> karta dźwiękowa: zintegrowana na płycie Gigabyte GA-7VRXP (jakiś Creative)
> nagrywarka: Lite-on 40/12/48 (to jest chyba standardowe)
> karta sieciowa: Realtek 8139 (to chyba też, ale piszę dla porządku)

> [...]

problem jest jeden - karta dźwiękowa - nie udało mi się jej odpalić na 2.2.20
z alsą - wyczytałem na necie że nowa alsa ma poprawiony sterownik i jest ok na
kernelach 2.4.x, niestety zmiana kernela odpada (nie moja maszyna - a nie chce
ryzykować potem problemów...) no chyba że ktoś to umie rozwiązać
aha i sieciówkę odpal nie na 8139too tylko na rtl8139 - na too się sypało przy
większym obciążeniu (to ten słynny 8100BL o którego męczyłem niektórych na
ircu - zgłasza się to to jako rtl8139 - jest niby z tym kompatybilne w 100%
ale driverki łądnego oops robią...)

poza tym więcej problemów nie odkryłem - płyta jest ładniutka i ładnie śmiga

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |