Sprzęt

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Nie, 14 Lip 2002, 11:34:16 CEST

Witam

> karta dźwiękowa: zintegrowana na płycie Gigabyte GA-7VRXP (jakiś Creative)
Mam ta plyte. CT5880 udalo mi sie odpalic tylko w alsie 0.9.

> nagrywarka: Lite-on 40/12/48 (to jest chyba standardowe)
Mam Lite-on 32/12/40. Zero problemow. W zaleznosci od tego jaka 40-ka
to byc moze da sie przeflashowac na 48 - tak gdyby 3 minuty na kompakt
bylo za dlugo ;]

> karta sieciowa: Realtek 8139 (to chyba też, ale piszę dla porządku)
Dziala, chociaz nie chce wspolpracowac z moim HUBem (bardzo stara 10-tka).

> będą działały bez problemu (zostaną wykryte i mają odpowiednie sterowniki w
> PLD)? Jak nie to sam skonfiguruje, ale chciałbym wiedzieć czego mam się
> spodziewać.
Kompilacja alsy (i calego oprogramowania wymagajacego)
Nie udalo mi sie jeszcze zmusic ACPI do wspolpracy.
lm_sensors wyswietla dziwne rzeczy (trzeba dostroic).

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \