Sprzęt

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 14 Lip 2002, 12:05:35 CEST

Dnia 13 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Grobelny napisał(a):

> Jak wygląda obsługa sprzętu w PLD? Niedługo będę miał nowy komputer i planuje
> zainstalować PLD. Czy takie elementy jak:

> skaner: Mustek 1200 CU+
Mam taki od kilku lat. Działa bez problemu. Żeby tylko jakiś dobry OCR
pod linuksa był :(

> drukarka: DeskJet 420

MAm DJ 600. Chyba ze 4 lata. Używałem z powodzeniem pod RH i MDK. Pod
PLd nie konfigurowałem bo mi aktualnie nie była potrzebna.

> nagrywarka: Lite-on 40/12/48 (to jest chyba standardowe)

Mam identyczną (od wczoraj). Z braku płytek nie testowałem jeszcze, ale
wykrywana jest poprawnie. Wpisz ide-scsi do /etc/modules i po sprawie.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
... Ile bitów zmieści się na końcu szpilki ?