Sprzęt

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 14 Lip 2002, 18:37:13 CEST

Dnia 14 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Godlewski napisał(a):

> Tak wiem, ale 32 trudno dostac. Ja niestety mam 32123S :(

A ja mam 40125S i to _można_ przerobić według tego co piszą na stronie
na 48125W! Jutro sprawdzę czy sie uda (bedę musiał przebootować komputer
bo program flashujący tylko w DOS działa)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
I żadnych głupich cytatów.