Sprzęt

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 15 Lip 2002, 14:16:04 CEST

Dnia Mon, 15 Jul 2002 11:36:56 +0200
Osoba skrywaj±ca siê za mailem < look <look w hell.art.pl> > napisa³a:

> Myslę, że autor postu już dawno spadł
> z fotelika i zainstaluje Win XP ;-)
>
> To tak jakby laik zapytał hydraulika dlaczego nie
> ma wody w kranie, a hydraulik zacząłby wywlekać teorie
> ciśnień, fi rurek, szczegółów instalacji w budynku.
>
> Rozumiem, że jak ktoś pyta:
> "czy będą działały bez problemu (zostaną wykryte i mają odpowiednie
> sterowniki w PLD)?"
> to niekoniecznie zna siÄ™ na linuxie, bo 'wykryte' i
> 'sterowniki' to typowo windowsiane podejście.
> Oczywiście, mogę się mylić. Bez urazy ;-)

no ja to jaka¶ plaga?: Content-Type: text/plain; charset=utf-8 - chinskiego
nie znam i nie zamierzam siê uczyæ ;) a claws nie wiem czemu nie trawi tego
czego¶ nadal...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl