Problemy z rtl8139

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 15 Lip 2002, 15:48:40 CEST

Jest coś takiego: kernel 2.2.20-18, karta Planet 10/100Mbit na rtl8139 i
nie mogę dojść co jest grane. Objawy są takie - puszczam ftp-em transfer
pliku z innego kompa w sieci na "mój" serwerek i gdzieś po ok. 20MB nagle
"pada" sieć. Tzn. na serwerku jest (przynajmnie tak wygląda) wszystko OK -
zero informacji w logach, ale np. ping do żadnego innego kompa nie idzie.
I to tylko przez interfejs eth0 (to właśnie ta karta). Przez inny
interfejs wszystko idzie jak trzeba (sdi :-). I taka dziwna sytuacja trwa,
dopóki nie wykonam z placa /etc/rc.d/init.d/network restart. Po tym jest
wszystko OK - aż do następnego takiego "transferu" .... w
/etc/modules.conf mam wpis alias eth0 rtl8139. Czy ktoś ma jakiś pomysł,
żeby to jakoś bliżej zdiagnozować ? Ewentualnie może ktoś coś wie na ten
temat ? Efekt jest powtarzalny w 100%. Acha - sieć jest na 100Mbit (jest
switch 100Mbit) ......

--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org