Problemy z rtl8139

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 15 Lip 2002, 17:50:53 CEST

Dnia Mon, 15 Jul 2002 17:31:17 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> >
napisała:

> 8139too jest lepszy wydajnosciowo, ma poprawione bledy. Jednak nie dziala
> na wszystkich kartach. U mnie w 100% dziala.

u mnie niestety oops'a powodował i pomogło zmienienie na rtl8139, podobnie
zachowywał się do opisanego problemu - około 20 mega leci poprawnie potem oops
ale różnica była taka że w logach była o tym informacja... i to dość dokładna.

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |