port forwarding

szafek szafek w box43.gnet.pl
Pon, 15 Lip 2002, 19:49:28 CEST

juz sobie poradzilem!!! w przyplywie madrosci sprawdzilem w kliencie i byl
zly host wpisany:(

jak juz sie jest lama to trzeba cierpiec!

thx anyway
pozdro
bartek
----- Original Message -----
From: "Jacek Konieczny" <jajcus w pld.org.pl>
To: <pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Monday, July 15, 2002 6:57 PM
Subject: Re: port forwarding

On Mon, Jul 15, 2002 at 05:09:25PM +0200, szafek wrote:
> juz od jakiegos czasu walcze zeby zrobic tunelowanie mysql przez ssh i nie
> dziala
> mam :openssh-server-3.2.3p1-3
> mysql: dowiazane do 3306 na localhosci ( skip-networking wylaczone)
> w sshd_config AllowTcpForwarding yes
Pokaż jakie polecenie wywołujesz, żeby to tunelowanie zrobić.

> w /proc/sys/net/ipv4/ip_forward 1  (czy to jest wogole potrzebne???)
Nie. To do zupełnie innego forwardowania :-)

> ps. wlasnie mi sie przypomnialo ze w ipchains mam na forward reject i nic
> wiecej czy to moze byc to?
Nie. To też nie to forwardowanie :-)
Ale blokada przez ipchains (tyle że nie forward, ale inny łańcuch) też
może być przyczyną.

Pozdrowienia,
        Jacek

http://lists.pld.org.pl/

--
Konto Biznesowe - profesjonalne konto e-mail dla firm!
Rejestracja wlasnego adresu internetowego (domena) i 100 MB pojemnosci.