Problemy z rtl8139

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 15 Lip 2002, 20:01:38 CEST

Dnia Mon, 15 Jul 2002 19:45:32 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> >
napisała:

> U Ciebie bym obstawiał za jakąś gównianą wersją chipsetu/sprzętu.

Chipset zgłasza się jako rtl8139 w dokumentacji płyty jest, że to jest 8100 na
www że to 8139.. idzie pomerdania z poplątaniem dostać ;) (to nie moja domowa
maszynka :) )

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |