Tryb single

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pon, 15 Lip 2002, 20:04:10 CEST

On Wed, Jul 10, 2002 at 11:46:33PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Masz zainstalowane kde-i18n-pl?
a jak ustawić aby ziutek domyślnie po pierwszym zalogowaniu się do kde
miał polską konfigurację? To znaczy - gdzie wrzucić domyślną
konfigurację dla ziutka?
próbowałem grzebać w konf kde - ale nic to nie daje - to znaczy po
zalogowaniu się przez chwilkę widać że są ustawione domyślne ustawienia,
ale po chwili uruchamia się autokonfigurator kde i wstawia znowu jakieś
systemowe.. jak to g.. wyłączyć?

Andrzej