Sprzęt

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 15 Lip 2002, 22:38:59 CEST

Dnia 14 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Michal Kochanowicz napisał(a):

> Hmmm... ja tego nie mam i działa. No ale skoro tobie działa z tym to
> chyba też ok, no nie? ;)

Za szybko pochwaliłem :( Niestety po restarcie nie zadziałało. nawet po
ręcznym modprobe ide-scsi sg sr_mod itd... cdrecord nie widział
nagrywarki. A gdy mam wpisane ide-scsi w /etc/modules to nagrywarka jest
wykrywana podczas startu i działa ładnie.

BTW. te lite-on'ki są niesamowite. Uaktualniłem bios i z 40x12x48 zrobił
się model 48x12x48 ;) Widział ktoś z was płyty cdr-48x? ;p

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Kupiłem książkę napisaną Braille'em i pocierałem świńskie fragmenty. (Woody
Allen)