Cyrus SASL + non-plain auth

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Wto, 16 Lip 2002, 11:33:45 CEST

On Tue, Jul 16, 2002 at 11:14:45AM +0200, look wrote:
>Konfigi i listę pakietów miałem taką jak w tym opisie. Przy zdefiniowanym
>smtpd_sasl_security_options = noanonymous, noplaintext
>w /etc/postfix/main.cf dostaję komunikat:
>postfix/smtpd[18731]: fatal: no SASL authentication mechanisms
Zrób telnet na port 25, wpisz 'ehlo bla' i pokaż linie zaczynające się
od 250-AUTH. Najlepiej zrób to dwa razy - z powyższą opcją i bez.

Pamiętaj też, że żeby móc używać autentykacji z MD5, to musisz gdzieś
trzymać hasła zakodowane tymże. Aha, i jeszcze jedno - wszystkie
OutLooki jakie znam używają LOGIN a nie PLAIN, co sugerowałeś w którymś
liście. Jesteś pewien, że ten Twój używa PLAIN?

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>