Mosilla 1.0.0

Wto, 16 Lip 2002, 22:54:59 CEST

On Tue, 16 Jul 2002, Panta rei wrote:

> O każde konto: ani mail, ani news. Nie mogę sobie wcale
> skonfigurować Mozilli.

Juz widzę dlaczego się pytałem .. dla mnie szkapa czy gadzina zawsze były
li tylko przeglądarkami http/ftp i niczym więcej, a użyanie tego czegoś
do innych zadań było raczje pzrerostem formy nad treścia niż czymś
praktycznym i możliwym do używanai na codzień :)

Moze lepiej zamiast pisać że nie możesz pisze poprostu zrób to
klasycznie .. czyli opisz czego nie możesz, co robisz i jaki wynikie
otrzymujesz :)

kloczek