Zachłanny poldek

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 16 Lip 2002, 23:30:13 CEST

[[ Robert Kurtys <bob w pozyton.net.pl> ]]:
> "Radoslaw Zielinski" <radek w karnet.pl> wrote:
[...]
> a..
> poldek -Uv apache
> nie zadziala?

Pisałem w pierwszym artykule, że tak już próbowałem.  Zresztą Bartek
Jakubski wyjaśnił już sprawę: greedy aktualnie nie działa.  Z linii
poleceń, bo uaktualniłem się już z poldkoszela.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]