Konfiguracja sieci

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Śro, 17 Lip 2002, 07:38:04 CEST

On Tue, Jul 16, 2002 at 22:22:50 +0200, MCinek wrote:
> no dla klikaczy nie... i wcale nie jestem zwolennikiem tzw
> automatów. jednak przyznam szczeze ze mialem doczynienia
> z wieloma komputerami, w ktorych zbawienna okazywala sie
> opcja automatycznego wykrywania karty sieciowej z m.in slacka
> miloby bylo gdyby mechanizm, ktory juz jest w instalatorze w
> postaci prostego programiku pojawil sie w samej dystrybucji
Po co?
Az tak czesto zmienia sie karty sieciowe zeby byl do tego porzebny
autodetektor? Nawet przypadku stosowania wyjatkowo kiepskich kart,
ktore padaja, raz do roku mozna sie wysilic i przy wymianie zmienic
jedna linijke w modules.conf

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?