/etc/shadow i /etc/samba/smbpasswd

Śro, 17 Lip 2002, 22:24:25 CEST

On Wed, 17 Jul 2002 jasio w myslenice.pl.eu.org wrote:

> On Wed, 17 Jul 2002, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> [CIACH]
> O tym to ja dobrze wiem :-) Ale właśnie potrzebuję haseł kodowanych ......
> I stąd ten problem :-(

Przeggładająć niedawno ksiażkę którą niedawno kupiłem ("Integracja Unixa i
Windows NT") natknałem sie tam na notkę o czym dco się zowie TAS (TotalNet
Advanced Server) i że niby ma to wprowadzać tu peną nową jakść. Tzrebaby
pogooglać chyba żeby sie zoriwntować co to może znaczyć dla nas ..
Niby że to daje także zmodyfikowanego klienta na Win* który
umożliwia wprost autentykacje wzgledem NIS/NIS+.

kloczek