/etc/shadow i /etc/samba/smbpasswd

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 17 Lip 2002, 23:57:51 CEST

On 02.07.17 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> Przeggładająć niedawno ksiażkę którą niedawno kupiłem ("Integracja Unixa i
> Windows NT") natknałem sie tam na notkę o czym dco się zowie TAS (TotalNet
> Advanced Server) i że niby ma to wprowadzać tu peną nową jakść. Tzrebaby
> pogooglać chyba żeby sie zoriwntować co to może znaczyć dla nas ..
> Niby że to daje także zmodyfikowanego klienta na Win* który
> umożliwia wprost autentykacje wzgledem NIS/NIS+.

Jest jeszcze jedna możliwość. Przy jednej dystkusji o LDAP na /. ktoś
wspominał, że można windowsami autentykować się bezpośrednio w LDAP
poprzez klienta Netware. To znaczy, tyle pamiętam, mogłem coniego
poprzekręcać, ale tego, że w jednym zdaniu występowały serwer LDAP,
klient Windows i Netware (lub Novell) jestem raczej pewien ;)

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35