hddtemp

Czw, 18 Lip 2002, 00:45:01 CEST

Pawel Kosiorowski <pkos w res.pl> writes:

> /dev/hde: IBM-DJNA-370910:  42°C
> /dev/hdh: IBM-DTLA-307030:  41°C
>
> Jakieś 10°C mniej, a jeden to nawet taki sam dysk jak Twój, pewnie
> obciążenie mniejsze ;-)
Raczej to, że mam te 3 dyski jeden zaraz obok drugiego bez
dodatkowego wiatraczka. Gorące bydlaki :)

Temperaturki są mi po to, bym mógł się zorientować czy dodatkowy
wiatraczek jest wskazany czy nie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr