poczatki w pld

MCinek mcinek-pld w wp.pl
Czw, 18 Lip 2002, 11:17:23 CEST

Witam.
W zasadzie dopiero wczoraj zainstalowalem PLD. Do tej pory intryguje mnie
kilka spraw:
1. Czemu klawisz Tab dziaka 'w ograniczonym zakresie' tzn. nie wyswietla
wszystkich możliwosci a jedynie uzupelnia wtedy kiedy juz innych nie ma?
2. Wydaje mi sie, ze bash przy logowaniu nie 'szczytuje' plikow
konfiguracyjnych z katalogow uzytkownikow (przynajmniej root'a).
Gdy uruchomie go jeszcze raz ('bash') to juz jest ok.
3. Wiem, ze za ladowanie modulow jadra podczas startu odpowiada plik
/etc/modules. Gdzie jednak moge znalezc liste tych modulow, ktore sie
laduja a nie ma ich w tym pliku wymienionych?
Zaznaczam ze jestem ZUPELNIE poczatkujacy jesli chodzi o te dystrybucje,
jednakze wydaje mi sie interesujaca wiec staram sie ja 'rozgryzc' :)

MCinek
mail:
mcinek-pld w wp.pl
site: