poczatki w pld

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 18 Lip 2002, 12:52:16 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, MCinek wrote:
> W zasadzie dopiero wczoraj zainstalowalem PLD. Do tej pory intryguje mnie
> kilka spraw:
> 1. Czemu klawisz Tab dziaka 'w ograniczonym zakresie' tzn. nie wyswietla
> wszystkich możliwosci a jedynie uzupelnia wtedy kiedy juz innych nie ma?

Na roocie?
Oczywiście - jako /bin/sh jest tutaj ksh, który tak po prostu ma.
I nie zmieniaj tego na bash-a - spowodujesz tylko kłopoty, jeżeli nie
wiesz co robisz.

> 2. Wydaje mi sie, ze bash przy logowaniu nie 'szczytuje' plikow
> konfiguracyjnych z katalogow uzytkownikow (przynajmniej root'a).
> Gdy uruchomie go jeszcze raz ('bash') to juz jest ok.

tzn? czego nie robi?

> 3. Wiem, ze za ladowanie modulow jadra podczas startu odpowiada plik
> /etc/modules. Gdzie jednak moge znalezc liste tych modulow, ktore sie
> laduja a nie ma ich w tym pliku wymienionych?

lsmod ?

/etc/modules jest taką ostatnią deską ratunku, jeżeli nie działają wpisy w
/etc/modules.conf ...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...