karta dźwiękowa

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pią, 19 Lip 2002, 22:02:31 CEST

On Friday 19 July 2002 21:46, Grzegorz Godlewski wrote:

> Do wlasnorecznego budowania alsa.spec, alsa-utils.spec o ile sie nie myle.

Czy to w ogóle jest potrzebne czy można sobie odpuścić? Jeżeli jest to
konieczne to można prosić o jakieś bliższe inforamcje?

> Symlink na devfs chyba nie jest potrzebny - wszystko robisz przez
Ale tak jak podałeś nie mam /dev/dsp.

> devfsd.conf tak jak podalem. Wiecej informacji mozesz wyczytac z
Tylko co z tych informacji wynika? Dla mnie nic.

> /proc/asound. Jestes pewien ze to co odtwarzasz jest dobre?

Próbowałem kilka mp3. Wcześniej (na innej karcie, na innej dystrybucji)
działały.

> Sprawdz devfsd.conf. Dodaj siebie do grupy audio. Alsamixer - podglosnij
> bo domyslnie wszystko jest wylaczone.
A to że jestem rootem nie wystarczy? Alsamixer nie ma na razie znaczenia bo
mpg123 się wykłada na braku /dev/dsp.

> W /proc/asound powinienes miec katalog card0.

Jest.

Tomek