kompilacja jadra

Czw, 18 Lip 2002, 18:01:17 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Robert R. Wal wrote:

> On 02.07.18 Marcin Bohosiewicz pressed the following keys:

> - bo nie ma 2.4 w _stable_[1];

Zacznij pomagać Wojtkowi i innym żeby coś takiego zmiontować.

[..]

> Nie zgadzam się. PLD przez późną integrację stabilnego kernela 2.4 i
> wszystkie wynalazki pakowane do kernela dystrybucyjnego dołącza do tych
> dystrybucji ,,wpajających złe nawyki''... :(

Konkretnie o jakie złe nawyki chiodzi ?
Prośba o nie używanie sformuowań wytrychów pod któtrymi kryje sie niby
dokąłdnei to co tzreba ale ale dla osoby nie znającej "klucza" do tego
sformułowanie to dokładnie nic nie znaczy :>

> Kernele z tymi wszystkimi paczami są dobre... dla tych, co chcą tego
> używać. ,,Bleeding edge'' ma po prostu tę wadę, że czasami nie działa
> tak jak powinien.
>
> A może dołożyć w PLD pakiet kernel-vanilla?

Gadznka .. raczej nie. Lub jak mawia mój zjajomy "tak aczkolwiek
niechetnie" (co znaczy dokładnie to samo :-)

To że jest możliwe zrobienie karnela z dużą iloscią dodatków który będzie
stabilny to widac na przykładzie 2.2 i tego co dzimi robi. Kwestia że to
trzeba robić dosć regularnie ..

[..]
> [1] nie, nikt mnie nie namówi do używania nest czy test, od czasu jak
>  apgrejd rc-scripts z test spowodował we wszystkich moich maszynach
>  wyłączenie ARP na eternetach; jazda po wszystkich sajtach i poprawianie
>  tego raz wystarczyło mi na dłużej ;)

/test nie jest do używania na produkcji. To jest katalog do którego pchają
buildery pakiety tuż po zbudowaniu i dzieki temu to co się zbuduje jest od
razu gotowe do dalszych testów dla wszystkich. Dopiero z tego i tak
jeszcze recznei wybieram to co uwązam że się nadaje. Jak ktoś m chęć to
testować to bardzo proszę ale trzeba zdać sobei sprawę z tego ze to są li
tylko zasoby testowe i że niczego nie wolno od nich wymać w tym i
poprawnego działania :)

To co jest w kernelu 2.4 to tona bcondów które do niczego nie służą. Robi
się przez to bałagan i tak duży poziom zagmatwanai że nei dziwie sie że
mało komu chcę sie w tio zaglądać :)
Podział plików .config i dziwne na nich "operacje" jest kolejnym chorym
podejściem :>

kloczek