kompilacja jadra

Czw, 18 Lip 2002, 19:42:31 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Blues wrote:

> Ale taka ich rola, żeby szaleli.
> Ja nie widzę w tym nic złego.

Powiem tak: każde szalństwo jest akceptowalne o ile nie przkracza pewnych
granic ;)
Rozumim że sie eksperymentuje ale jezle i coś w trakcie ekspetymentu
wyjdzie nie tak to wartoby to też wygładzać/poprawiać
(mówiąć ogólnie: konserwować :)
Na bugs.pld wisi kilka błędów do tego co jest w nest. Jakoś nie widzę żeby
było zainteresowanie choć ignorowaniem tego o ile to są jakieś parabłędy
:>

kloczek