kompilacja jadra

MCinek mcinek-pld w wp.pl
Czw, 18 Lip 2002, 21:25:02 CEST

> A wogole po co kompilowac kernela w PLD?
> Wiem ze sa zle nawyki z innych distro, ale w PLD naprawde kernel jest
> taki, zeby go NIE trzeba bylo wlasnorecznie kompilowac.

Akurat nie chcialem go kompilowac, chcialem tylko zobaczyc jakie moduly sie
w nim znajduja (wiem, wiem ze w katalogu /lib/modules, ale nazwy plikow
nie zawsze dadza sie rozpoznac od razu). Generalnie chodzi mi o modul do
obslugi modemu z sieci AsterCity (do tej pory na 2.4.18 uzywalem CDCether)
Niestety w obecnym w PLD jadrze takiego modulu nie zaobserwowalem.

Pozdrawiam
MCinek
mail:
mcinek w kamiworld.prv.pl