Outlook i STARTTLS

Czw, 18 Lip 2002, 12:17:41 CEST

Daniel Mróz <beorn w send.gromada.pl> writes:

> [beorn w rei beorn]$ telnet 192.168.0.40 25
> Trying 192.168.0.40.25...
> Connected to xxx.xxx.xxx.xx.
> Escape character is '^]'.
> 220 xxx.xxx.xxx.xx ESMTP
> STARTTLS
> 220 ready for tls
Nie trzeba się ,,witać'' przez EHLO? Hm, czyżby qmail zawsze działał
poprawnie ,,inaczej''?

> Na razie nie mam czasu i sil zeby dochodzic co sie do cholery dzieje.
Ciekawe czy da się zmusić exima do pracy z sslem na 465 porcie.

> Beorn

ps. unsupported command z outlooka mam też na eximie. Sylpheed za
to bez problemu pojechał po TLSie + SMTPAUTH.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr