Outlook i STARTTLS

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 19 Lip 2002, 08:23:37 CEST

[Friday, 19 July 2002], Wojciech Potaczek napisał(a):

> Ja miałem sporadycznie, tzn. jak już jeden outlook się uparł to miał bez
> przerwy.
> Reszta zawsze działała.
> Czasem pomagało mi wyrzucenie skrzynki i założenie jej od nowa a w dwóch
> przypadkach zdecydowaliśmy się szybciutko przeinstalować Windows - też
> pomogło :-)
U mnie jak kierunkowskaz: dziala, nie dziala, dziala... :)
A na powaznie: raz na kilkanascie przypadku nie wysle poczty, po czym
jak sprobuje drugi raz - wszystko przejdzie bezproblemowo. Poniewaz na
razie to tylko testuje, wiec nie wiem jak sie zachowuje w "produkcji".

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.