poczatki w pld

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 19 Lip 2002, 10:46:26 CEST

On Thursday 18 July 2002 15:41, you wrote:
> I jeszcze a propo tych modulow. Do tej pory uzywalem modules.conf
> tylko do robienia aliasow, w slacku np. jest skrypt rc.modules, ktory
> odpowiada za ladowanie modulow podczas startu. Jak to sie robi w PLD?
Jak chcesz ręcznie coś ładować to wpisujesz *tylko* nazwę modułu do
/etc/modules i już. Oczywiście, jeśli to potrzebne, to moduł trzeba
"obkonfigurować" w /etc/modules.conf. Zasadniczo odradza się ręczne
ładowanie modułów (ale ja np. tak ładuję dźwięk, bo ustawiam przy tym
głośność i wkurza mnie, jak ma się to robić za każdym razem jak dźwięk jest
potrzebny).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537