kompilacja jadra

MCinek mcinek-pld w wp.pl
Pią, 19 Lip 2002, 11:46:42 CEST

> Znajdz zrodla. Podaj urla. A nóz bedzie mozna dodac jako kernel-*.spec
> czyli niezleznie od kernela (tak jak terz mamy sterowniki kilku juz
> sieciowek, skanerow, dzwieku (alsa) itp.).

Teraz przesiadlem sie na 2.4 i tam ten modul rzeczywiscie jest (CDCEther) i
wszystko dziala bez problemu, tylko denerwuje mnie ze np. sterowniki NVidii
sa skompilowane pod 2.2 i nie chca sie zainstalwoac.

> PS. Btw, czemu nie podepniesz tego modemu po eth? Najtansza sieciowke
> 10Mbps (a taka tu potrzebna) to kupisz juz chyba za 10-20 zl...

Juz jednego eth mam do sieci z kumplem. Po co mam inwestowac jakiekolwiek
pieniadze skoro po to chyba mam usb?

Pozdrawiam
MCinek
mail: