poczatki w pld

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 19 Lip 2002, 12:31:11 CEST

On Friday 19 July 2002 11:43, you wrote:
[...]
> Narazie laduje tak jak mowiles z /etc/modules. Ale jak nie ladowac
> modulow recznie? Czy on to ma robic jakoś automatycznie? Cos w stylu
> devfs?
Zasadniczo moduł zostanie załadowany automatycznie, jak będzie potrzebny.
Ja tak ładuję np. vfat-a, floppy czy iso9660. Po jakimś czasie zostanie
automatycznie wyrzucony, jeśli nie jest używany. Tak samo jest niby też z
dźwiękiem. Ale jak u mnie ładuję moduł dźwięku, to on automatycznie
resetuje ustawienia głośności, co mnie osobiście bardzo wkurza. Niby mam
ustaione w post-install, żeby ładował aumix z odpowiednimi ustawieniami,
ale generalnie mnie to irytuje. Dlatego wolę raz załadować to przy starcie.
To samo jest z NVidią. Niby moduł może się łądować automatycznie. Ale nie w
przypadku, jak się ma dwie karty graficzne w kompie chodzące na tym module.
Wtedy tak nie wolno, trzeba ręcznie.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537