poczatki w pld

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 19 Lip 2002, 12:50:27 CEST

On Friday 19 July 2002 12:50, you wrote:
[...]
> Mam te karte w domu i nigdy nie mialem z nia problemow, o ktorych
> piszesz (na OSS).
> Obecnie uzywam ALSA i jestem bardziej zadowolony (nareszcie moge
> wlaczyc efekt pseudo 3D :)).
:-) To nie jest jakiś tam wielki problem. A co do pseudo 3D to mozna go
używać też na OSS. Mam do tego taki programik (sam nie pamietam skad, mam
go od baaardzo dawna), który ten efekt wlacza/wyłącza. Osobiście - nie
używam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537