karta dźwiękowa

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pią, 19 Lip 2002, 21:08:57 CEST

> Czy komuœ siê uda³o zainstalowaæ kartê dŸwiêkow¹ na CT5880 (ja mam wbudowan¹
> na p³ycie GA-7VRXP). Modu³ z alsa (ens1371) twierdzi, ¿e nie ma takiego
> urz¹dzenia. Próbowa³em alsaconf ale efekt jest ten sam. Ja sprawdziæ co jest
> Ÿle?
Mam 7vrxp ;]

1. kernel 2.4, alsa 0.9

jakie pakiety? Bo w nest-test jest tylko kernel-sound-alsa-0.9rc2. A co z
utils i lib?

2. devfs, devfsd

w /dev/snd mam:
controlC0
midiC0D0
pcmC0D0c
pcmC0D0p
pcmC0D1p
timer
zrobiłem symlinka /dev/dsp do tych pcm* ale to nie to (mpg123: can't reset
audio. <cos tam> No supported rate found.).

Chyba wszystko. Trzeba przebudowac pare programow (np. mplayer), albo zmusic
je do korzystania z oss.

A jak srawdzić czy to działa? Jak będzie np. z arts i mpg123? Póki co to
mpg123 twierdzi że nie może otworzyć /dev/dsp (lub jak wyżej gdy zrobie
symlinka). Moduły są załadowane (lsmod).

Tomek

PS
Przepraszam za "fałszywą" odpowiedź. Tak to jest gdy się używa więcej niż
jednego klienta poczty.