karta dźwiękowa

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 19 Lip 2002, 23:00:46 CEST

> Czy to w ogóle jest potrzebne czy można sobie odpuścić? Jeżeli jest to
> konieczne to można prosić o jakieś bliższe inforamcje?
W alsa-utils jest /etc/rc.d/init.d/alsasound, ktory raczej jest potrzebny.
Z moich testow wynika, ze bez niego nie jest tworzony /dev/dsp

> Ale tak jak podałeś nie mam /dev/dsp.
alsa-utils

> A to że jestem rootem nie wystarczy? Alsamixer nie ma na razie znaczenia bo
> mpg123 się wykłada na braku /dev/dsp.
Wystarczy w zupelnosci ;]

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \