serwer na PLD

frazir frazir w jeleniaplast.com
Sob, 20 Lip 2002, 11:51:36 CEST

Ludzie chlopak sie pyta a wy mu nie pomagacie.
Bedziesz potrzebowal na pewno pppd na jajku 2.2 ipchains a na 2.4
iptables.
Informacje na temat sdi masz pod http://irc.pld.org.pl/?sub=show&item=22
.
A jak by byly jakies problemy to http://irc.pld.org.pl/?sub=show&item=23
Ja robilem udostepnienie na ipchains (troche latwiej):
W pliku /etc/rc.d/rc.local dopisz na koncu
/sbin/ipchains -P forward DENY
/sbin/ipchains -A forward - ppp0 -j MASQ -s 10.0.0.0/255.255.255.0 -d
0.0.0.0/0
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
gdzie 10.0.0.0 to IP servera ...
Pamietaj tez o http://irc.pld.org.pl/?sub=show&item=81