karta dźwiękowa

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 20 Lip 2002, 12:35:34 CEST

> znalazłem jakieś alsa-utils-0.9.0rc1 na ftp.pld.org.pl/people. /dev/dsp już
> mam, mpg123 udaje że odtwarza, a ja dalej nic nie słyszę. Użyłem alsamixer
> aby podgłośnic wszystko co się da (chyba powinno wystarczyć Master i PCM),
> ale nie pomaga.
Czy nad wskaznikami pcm i master jest literka M (jak mute)?
Moze pod kde to odpalasz? Trzeba wtedy przez artsdsp:
artsdsp mpg123 empetrujka.mp3

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \