GA-7DXR+ i lm_sensors

Piotek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w bimber.pl
Sob, 20 Lip 2002, 20:10:11 CEST

Witam,

   Chciałem   sobie   uruchomić  lm_sensors  na  płycie  GA-7DXR+  ale
   niewiem jakie to to ma chipy od sensorów, ma ktoś może taka płytę i
   mógłby  podać  ustawienia  do  lm_sensors? ewentualnie jak mogę się
   dowiedzieć takich rzeczy jak chipy sensorów? :)
   I jeszcze drugie pytanie.. mógłbym prosic o jakeis urle, gdzie jest
   opisana  jakaś łopatologiczna metoda uruchomienia iksów z gnome2 na
   radeonie  ve?   Albo  czy jest może jakiś ałtomagiczny łizard jak w
   redhatach? :)

Pozdrawiam
Drozdo

--