Problemy kernela na i815EP

Jacek Sobczak sopel w kn.pl
Sob, 20 Lip 2002, 22:56:12 CEST

On 18 Jul 2002 12:13:57 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> Mam podobną sytuację z tym, że zamiast zwisu kernela mam zwis
> procesu mount(D-state) i kaplica. Wyłaczenie DMA oczywiście od razu
> pomaga bo bez problemu mogę sobie cdka zamountować. Jajko 2.2.20
> oczywiście (sprzed tygodnia).

> Wydaje mi się, że to są jakieś kwasy z konkretnym sprzętem. Z jednym
> CDkiem u kolegi się tak dzieje, po podpięciu innego problemu nie ma.
> Być może dało by się coś w jajku zmienić tak, żeby i te ,,dziwne''
> cdki działały z DMA, a być może by się nie dało :-)

To nie tylko kwestia sprzętu. Też mam i815, CD Teac w układzie jak
jasio. Jakiś rok temu było ok, potem jakiś czas jak zmieniały się
jądra (2.2) nie można było włączać DMA dla CD, a teraz znowu jest
dobrze od jakiegoś czasu. Niestety nie pamiętam na jakiej konkretnie
wersji jądra był ten problem.

> Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
> misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet,
> PWr

Jacek