NVidia

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Nie, 21 Lip 2002, 00:40:56 CEST

Witam
stalem sie posiadaczem karty NVidia GF2 MX400
po wstepnej konfiguracji udalo mi sie skonfigurowac
karte z wyjsciem TV
mam ustawione tak:

Section "Screen"
    Identifier  "TwinView"
    Device      "NVIDIA GeForce"
    Monitor     "Hyundai"
    DefaultDepth 24

    Option "TVStandard" "PAL-D"
    Option "TVOutFormat" "COMPOSITE"

    Option "TwinView"
    Option "SecondMonitorHorizSync"     "30-50"
    Option "SecondMonitorVertRefresh"   "60"
    Option "MetaModes"                  "1024x768,800x600"

    Option "TwinViewOrientation"        "LeftOf"
    Option "ConnectedMonitor"           "CRT, TV"

   Subsection "Display"
        Depth       8
        Modes       "800x600"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
EndSection

i to dziala poprawnie jesli chodzi o wyswietlanie

ale jest maly problem z mplayerem
chcialbym aby na telewizorze byl wyswietlany fim na fullscreen
a teraz jak uruchomie mpleyera w trybie fullscreen wyswietla mi sie zawsze
na monitorze
TwinViewOrientation ustawialem na wszystkie mozliwe sposoby
moze ma ktos jeszcze jakies pomysly?

Pozdrawiam
ChomAr
--