Odp: Re: antywirus na pld

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 21 Lip 2002, 09:51:46 CEST

W liście z nie, 21-07-2002, godz. 01:19, Michal Margula pisze:

> mks nie ma źródeł i jest wolniejszy. jest póki co w wersji beta darmowy, a
> kto wie czy później nie zechcą za niego kasy.
>
> clamav jest w pełni darmowy, ze źródłami i używa baz openantivirus.org. jest
> dość szybki.
>
> Który lepszy? To zależy. Jak masz duży ruch to mks Ci zakatrupi serwer. Ja
> aktualnie pracuję nad uruchomieniem clamava w postfixie.
>
> Swoją drogą dlaczego sendmail? Jest tyle dobrych serwerów pocztowych...

nie wiem jak clamav ale mksa mozna latwo i szybko zintegorowac
poprzez procmaila. Wiem, ze to nie to bo nie skanowana jest smtp
ale jsli chodzi o sendmauila to niestety nie da sie go zintegorwac
z amavisem (mowie o sendmailu PLD, nie ogolnie)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'