szeregowa konsola

Nie, 21 Lip 2002, 19:57:50 CEST

problem jest taki: szeregowa konsola w lilo.conf:
serial=0,57600n8 oraz append="console=tty0 console=ttyS0,57600n8"

Na konsoli szeregowej dostaję wszystkie komunikaty
kernela oraz wszystkie mesgi wysyłane przez rc-scripts.

Niestety na monitorze widzę jedynie wszystkie komunikaty
kernela ale nie widzę mesgów z rc-scripts (poza jednym
mesgiem dotyczącym keyboard table (skrypt init.d/console).

Problem występuje zarówno na 2.2.20 jak i 2.4.18 (tylko
te testowałem). Jakieś pomysły? U RMFa jest ten sam problem (ep09).

Z kolei jedna osoba na irc mówi mi, że u niego to działa tj.
dostaje komunikaty rc-scripts zarówno na konsoli szeregowej
jak i monitorze z tym, że używa on nie-PLDowego jajka.

ps. przy zamianie kolejności console= w append sytuacja się
odwraca, na monitorze są komunikaty rc-scriptsów ale nie
ma ich na szeregowej.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr