apm

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pon, 22 Lip 2002, 00:38:04 CEST

On Sat, Jul 20, 2002 at 06:56:40PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Moze stary bios?
> Podpowiem tylko tyle, ze apm nie da Ci mozliwosci programowego wylaczania
> SOU#1 - u mnie nie dziala.
nie mów tego tak głośno bo jak mój komputerek usłyszy...

jajko 2.4, płyta via. po załadowaniu apm wyłącza się, jak nie załaduję
tylko się robi halt :)

a odnośnie realmode... polecam:
[undefine w uc undefine]$ modinfo -p apm
[..]
power_off int, description "Enable power off"
[..]
realmode_power_off int, description "Switch to real mode before powering off"
[..]

i pokombinowanie z różnymi parametrami (0/1) podczas ładowania modułu.

> Sprobuj acpi.
to niestety wymaga rekompilacji jajka :(
chociaż akurat na intelach jakie mam na uczelni to jedyne wyjście...