apm

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 22 Lip 2002, 11:49:26 CEST

> nie mów tego tak głośno bo jak mój komputerek usłyszy...
Troche zle sie wyrazilem. Jak napisalem dalej w watku chodzilo mi o konkretny
model plyty, ktory ja i pytajacy mamy. Sorki za zamieszanie :)

> a odnośnie realmode... polecam:
> [undefine w uc undefine]$ modinfo -p apm
O! Czemu nikt mi nie powiedzial o istnieniu tej komendy?!

> i pokombinowanie z różnymi parametrami (0/1) podczas ładowania modułu.
Dziala, dzieki!
options apm power_off=1 realmode_power_off=0

> to niestety wymaga rekompilacji jajka :(
Wiem :(
Przydalyby sie rozne wersje kernela na ftp.

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \